پاسخ به پرسش های متداول

مشتری گرامی سلام، فروشگاه اینترنتی ثامن مارت نسخه غیرحضوری مرکزخرید امام رضا علیه السلام رفسنجان است که به پشتوانه استقبال گرم شما همشهریان عزیز رفسنجانی آماده ارائه خدمات و  فروش غیرحضوری است.
در پایین این بخش ، به پرسش های متداول شما همشهریان و مشتریان خوب پاسخ دادیم. درصورتی که پاسخ سوال و ابهام خود را دریافت نکردید میتوانید از بخش تماس باما ، آن را مطرح و پاسخ آن را دریافت کنید.

ما می کوشیم تا در بهترین حالت و به دلخواه مشتری ، سفارشاتشان را ثبت کنیم. درحال حاضر ثبت سفارش غیرحضوری در فروشگاه ثامن مارت به روش اینرتنتی ، اپلیکیشن ، تماس تلفنی و فضای مجازی از طریق پیامرسان ایرانی روبیکا و ایتا انجام می گیرد.

برای دانلود اپلیکیشن ثامن مارت می توانید از طریق برنامه بازار عبارت “ثامن مارت” را جستجو کنید و یا از طریق لینک  آن را دانلود کنید. همچنین با ارسال کلمه ثامن مارت به شماره پیامکی  300071151 لینک را دریافت کنید

در قسمت حساب کاربری در سایت و اپلیکیشن با وارد کردن شماره موبایل خود و تکمیل مشخصات و آدرس دقیق منزل یا محل کار، به عضویت در فروشگاه در می آیید.

با عضویت در سایت و اپلیکیشن با وارد شدن به قسمت حساب کاربری و بعد سفارشات ، از مراحل ثبت سفارش خود مطلع شوید.

پس از انجام ثبت سفارش ، تا زمانی که سفارش شما به حالت تکمیل شده قرار نگرفته باشد ، با تماس با شماره 91093091-034 درخواست لغو را می دهید و هزینه پرداختی شما در کیف پولتان شارژ می شود. درصورتی که سفارش به حالت تکمیل شده قرار گرفته باشد ، بدین معناست که سفارش شما جهت ارسال تحویل پیک داده شده و امکان لغو سفارش نخواهد بود.

بله دوست عزیز ، درصورتی که سفارش شما دچار مشکل و یا نقص بوده باشد ، شما میتوانید با سفارش بعدیتان ، کالای قبلی را به پیک تحویل داده و عودت داده شود. لازم به تاکید است که عودت کالا 7 روز پس از خرید و با ارائه فاکتور انجام می شود.

یکی از خدمات مهم فروشگاه ما ، ارسال کالا و محصولات به صورت کاملا رایگان به داخل شهر و روستاهای متصل به شهر رفسنجان است.

تلاش ما در این فروشگاه این است که محصولات خود را با بهترین کیفیت و اصالت و همچنینی دارای قیمت اقتصادی به مشتریان عزیز ارائه دهیم.

قبل از انجام سفارش و  خرید ، با شماره موبایل خود در سایت ثبت نام کنید و یا وارد شوید. سپس با مشاهده محصولات ، اقلام مورد نیاز خودرا به سبد خرید اضافه می کنید

1- سبد خرید موجود در سمت چپ بالای سایت را انتخاب کرده و سپس فاکتور خود را مشاهده می کنیم؛ پس از آن گزینه “ثبت سفارش” را انتخاب می کنیم.

2 – وارد صفحه “سبد خرید شما” می شویم. محصولات را مشاهده و در صورت نیاز به تغییر تعداد اقلام و یا حذف کالا، آن را اعمال می کنیم و سپس در زیر ستون “تعداد” تعداد انتخابی از محصول مورد نظر را می بینیم که با استفاده از علامت “+” تعداد کالای خریداری شده را افزایش و با استفاده از علامت “-” تعداد کالای خریداری شده را کاهش دهیم. در ادامه بقیه گزینه ها در این پنجره را توضیح می دهیم: حذف از سبد خرید: با انتخاب علامت “×” و کلیک بر روی گزینه “بله” محصول موجود از سبد خرید حذف می شود. بازگشت به سایت و خرید بیشتر: با انتخاب این گزینه به صفحه اصلی سایت برگشته و می توانیم کالاهای جدید را خریداری کنیم. با انتخاب این گزینه کالاهای موجود در سبد خرید حذف نمی شوند. با کلیک بر روی گزینه “انتخاب آدرس” به مرحله بعد می رویم.

3 – انتخاب آدرس مرحله بعدی ما برای ثبت سفارش می باشد. در این مرحله آدرسی که در مراحل قبل ثبت کرده اید برای شما نمایش داده می شود. همچنین با کلیک بر روی گزینه “تغییر یا افزودن آدرس جدید” پنجره ای باز می شود که شامل دو زبانه است. در قسمت پایین این پنجره می توانیم آدرس فعلی را ویرایش یا حذف کنیم و در قسمت بالا از طریق انتخاب گزینه “+افزودن آدرس جدید” یک آدرس جدید انتخاب کنیم. البته از قبل می توانیم با مراجعه به بخش “پروفایل” “آدرس های من” و سپس “+افزودن آدرس جدید” آدرس های احتمالی خود را وارد کنید تا به صورت آماده در هنگام خرید آنها را داشته باشیم.

4 – در نهایت در سمت راست این پنجره در کادر “نام و نام خانوادگی تحویل گیرنده” و”آدرس شما” نام و نام خانوادگی شخص گیرنده و آدرس دقیق گیرنده را مشاهده می کنیم و می توانیم با انتخاب گزینه “اصلاح این آدرس” موارد موجود در آن را تغییر دهیم.

5 – در قسمت پایین همین صفحه زمان تحویل سفارش را از میان گزینه های “زمان بندی شده” و …انتخاب می کنیم و در قسمت سمت چپ بر روی گزینه “انتخاب نحوه پرداخت” کلیک می کنیم. نحوه پرداخت، مرحله بعدی می باشد که می بایست اطلاعات مورد نیاز این بخش را وارد کنیم. در نهایت در قسمت انتخاب نحوه پرداخت گزینه مورد نظر را از میان گزینه های “پرداخت آنلاین” “پرداخت در محل” و “استفاده از اعتبار کیف پول” را انتخاب می کنیم. با انتخاب پرداخت آنلاین و انتخاب درگاه بانکی مورد نظر مبلغ را پرداخت می نماییم اما با انتخاب پرداخت در محل می‌توانیم در هنگامی که سفیران اکالا به محل رسیدند و کالاهای مورد نظر را تحویل دادند، پرداخت را در محل به صورت نقدی یا از طریق دستگاه خودپرداز سیار (پوز) انجام دهیم. همچنین با شارژ کیف پول می توانیم پرداخت را از طریق کیف پول انجام دهیم. در قسمت کد تخفیف که در پایین صفحه وجود دارد می‌توانیم کد تخفیف خود را وارد کرده و بر روی گزینه اعمال کد تخفیف کلیک کنیم سپس با کلیک روی گزینه نهایی کردن سفارش، سفارش خود را ثبت کنیم.

بله. شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می توانید سفارش خود را ثبت کنید و بین ساعت کاری 9:۰۰ صبح الی 22:۰۰ شب سفارشات خود را دریافت نمایید. سفارشاتی که بعد از ساعت 21 ثبت شود ، در روز بعد تحویل می گیرید.

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!