نوشیدنی آلوئه ورا بلک جکسون 300 میلی گرم

ناموجود
موجود شد خبرم کن!
دسته: ,
امتیازدهی 0 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری
آماده ارسال
اعلام مغایرتمشتری گرامی ، در صورت مغایرت محصول معرفی شده در سایت با محصول خریداری شده ، لطفا این مغایرت را به ما اطلاع دهید
خرید محصول نوشیدنی آلوئه ورا بلک جکسون 300 میلی گرم

بزودی موجود می شود!

This product is currently sold out.

Don't worry! Enter your email and we'll notify you when it's available again.

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

خواص آب‌ میوه آلوورا
آلوئه‌ورا نوعی کاکتوس با برگ‌های گوشتی و آبدار است که در مناطق گرمسیری به‌ویژه عربستان به‌وفور یافت می‌شود و سال‌های زیادی است که از خواص دارویی آن استفاده می‌‌شود. گیاه آلوئه انواع مختلفی دارد و آلوئه ورا گونه‌ای از آن است که علاوه بر خواص درمانی، به‌صورت خوراکی هم مصرف می‌شود.

نام گیاه آلوئه‌ورا (Aloe Vera) از دو کلمه عربی و لاتین تشکیل شده ‌است. “آلوئه” از زبان عربی آمده و به معنی ماده تلخ است و کلمه “ورا” از کلمه verus لاتین گرفته شده و به معنی حقیقت است. اسم این گیاه به دو شکل آلوئه‌ورا و آلوورا نوشته می‌شود.

آلوئه ورا از یک پوسته ضخیم به رنگ سبز تیره تشکیل شده ‌است و داخل آن ژل زرد رنگی وجود دارد که برای تسکین درد و التهاب پوستی استفاده می‌شود. این ماده ژله‌ای، عطر و بوی ملایمی دارد و سرشار از مواد مغذی است. در این مقاله با ما همراه باشید تا درباره طرز تهیه نوشیدنی آلوورا و خواص آن صحبت کنیم. در پایان به مضرات نوشیدنی آلوورا نیز می‌پردازیم.

نوشیدنی آلوئه‌ ورا برای لاغری
نوشیدنی آلوئه‌ ورا

یک لیوان معادل 200 گرم از نوشیدنی آلوئه ورا فقط 8 کالری دارد و قند موجود در آن کمتر از یک گرم است. این نوشیدنی فاقد چربی است و فقط 3 گرم کربوهیدرات دارد. آبمیوه آلوئه‌ ورا سرشار از آب است و به دفع سموم بدن و چربی‌سوزی کمک می‌کند.

نوشیدن مایعات فراوان به هیدراته نگه‌داشتن بدن کمک می‌‌کنند. مصرف مایعات علاوه بر دفع سموم و افزایش سوخت‌وساز بدن، به کاهش اشتها نیز کمک می‌کند. نوشیدن آبمیوه آلوورا، تاثیری شبیه به فواید آب ناشتا برای بدن دارد و به همین دلیل باعث لاغری می‌شود.

مصرف یک لیوان آب میوه آلوورا بدون افزودن شکر یا عسل، یک ساعت قبل از خوردن وعده غذایی، کمی احساس سیری به شما می‌دهد. بنابراین حجم غذای شما کمتر می‌شود و به کاهش وزن شما کمک می‌کند. میوه آلوورا خوراکی در واقع قسمت ژله‌ای داخل پوسته ضخیم آن است که در کنترل قند خون و چربی افراد دیابتی موثر است.

خواص نوشیدنی آلوورا برای پوست و مو
خواص نوشیدنی آلوورا برای پوست و مو

امروزه از گیاه آلوورا در محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود. آلوورا خاصیت ضد باکتری و ضد ویروسی دارد و برای پاکسازی پوست بسیار مناسب است. نوشیدن یک لیوان آبمیوه آلوورا هر روز صبح به‌صورت ناشتا به شادابی و طراوت پوست کمک می‌کند.

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از ثامن مارت خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

بزودی موجود می شود!